oraz
kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
2 zdjęcia
Rekrutacja na szkolenie odbywała się według kolejności zgłoszeń. DEKLARACJĘ UCZESTNICTWA w studiach podyplomowych przesłać należało:
- pocztą elektroniczną na adres kg@sggw.pl
lub
- faxem na numer +22 5935203
lub
- pocztą na adres:
Katedra Geoinżynierii
Wydział Inżynierii i Kształtowania Środowiska
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
ul. Nowoursynowska 159
02-776 Warszawa
Pozostałe dokumenty należało dostarczyć (pocztą lub osobiście) do sekretariatu Katedry Geoinżynierii (budynek nr 33, pok. nr 36) w terminie do 20.02.2007.
Spotkanie inauguracyjne odbyło się w dniu 23.03.2007 w sali Nr 3/82A nowego gmachu Wydziału Inżynierii i Kształtowania Środowiska (budynek Nr 34) o godz. 16.00. Osoby deklarujące udział w studiach podyplomowych zostały poinformowane o zakwalifikowaniu nie później niż tydzień po zakończeniu naboru.